GPT Workspace: Asystent AI dla Google Workspace
GPT Workspace to asystent AI zaprojektowany specjalnie dla Google Sheets™, Docs™ i Slides™ w Google Workspace. Opracowany przez Qualtir Group Account, to darmowe rozszerzenie przeglądarki, które wykorzystuje moc modeli OpenAI GPT-4 i Bard™ do ulepszania zadań związanych z analizą tekstu i danych. Dzięki GPT Workspace użytkownicy mogą łatwo pisać, edytować, wyodrębniać, czyścić, tłumaczyć, podsumowywać, tworzyć konspekty i wyjaśniać tekst i dane.
W Google Sheets™ GPT Workspace oferuje wiele funkcji, takich jak generowanie treści opartej na podpowiedziach w wybranych zakresach. Jest to przydatne do pisania akapitów, porządkowania list, klasyfikowania recenzji, podsumowywania treści i nie tylko. Rozszerzenie obsługuje również pracę nad treściami reklamowymi, metadanymi SEO, katalogami produktów i tłumaczeniem tekstu.
W Google Docs™ GPT Workspace pomaga w tworzeniu planów, rozwijaniu i pisaniu treści, a także podsumowywaniu notatek i tłumaczeniu tekstu. W Slides™ rozszerzenie może generować całe prezentacje, treści slajdów i wstawiać obrazy generowane przez AI.
GPT Workspace oferuje obszerną pomoc w postaci dokumentacji i przewodników. Dostępna jest darmowa wersja z funkcjami premium oraz płatny plan Unlimited Premium, który kosztuje od 9 USD miesięcznie. Narzędzie jest wartościowe dla analityków danych, właścicieli sklepów internetowych, startupów, agencji marketingowych i grup konsultingowych, zapewniając zbiór narzędzi do skomplikowanych operacji manipulacji danymi bez konieczności posiadania wiedzy technicznej. Wzbogać swoje doświadczenie z Google Workspace dzięki GPT Workspace.